Saul Bass bio je američki grafički dizajner i filmaš, poznat po svojem dizajnu filmskih postera, uvodnih naslova ali i logotipa američke tvrtke AT&T.
Rođen je 08.05.1920. u New Yorku, njegovi roditelji bili su židovski imigranti iz Istočne Europe. Studirao je grafički dizajn u New Yorku u Ligi studenata umjetnosti. Početkom karijere, 1940. radio je razne pripreme za tisak filmskih reklama, sve dok 1954. nije dobio posao da napravi poster za dizajniranje postera za film Carmen Jones redatelja Otta Premingera.
Kako je Preminger bio jako impresioniran Saulovim radom, dao mu je mogućnost da napravi uvod za taj film. Ovo Bassa čini prvim čovjekom koji je otkrio kreativni potencijal uvodnih i završnih naslova.
Postao je široko poznat filmskoj industriji 1955. kada je kreirao uvodni naslov za film Čovjek sa zlatnom rukom. Tema filma je bila napor jazz glazbenika da prijeđe preko ovisnosti o heroinu, što je bila taboo tema u 50-ima. Uvod je sadržavao bijelu ruku izrezanu iz papira na crnoj pozadini, što je šokiralo i izazvalo senzaciju budući da simbol ruke ima jaku povezanost sa ovisnosti o drogama.
Za Alfreda Hitchooka, kreirao je novu i dinamičniju vrstu kinetičke tipografije za filmove Sjever-Sjeverozapad, Vertigo i Psycho. Rad za Hitchooka učinio ga je svjetski priznatim grafičkim dizajnerom, a prije njegovih tehnika uvodni naslovi bili su statični i pomalo dosadni i nisu imali previše veze sa radnjom filma.
Kako je to Bass opisao, cilj njegovih uvodnih naslova bio je pokušaj prikaza jednostavne i vizualne fraze koja objedinjuje esenciju filma i njegovu radnju.
Osim uvodnih naslova, iza sebe ima i široku paletu filmskih postera, ali i nekih od najpoznatijih američkih logotipa od kojih se izdvajaju onaj za tvrtku AT&T, United Airlines i Dixie. Tekođer je radio i kao umjetnički savjetnik na mnogim scenarijima poznatih filmova kao što su Spartacus i Grand Prix.
Saul Bass svojim inovacijama revolucionizirao je filmsku i dizajnersku industriju, uvodne naslove pretvorio je u neizostavan dio filma, a njegova ostavštvina ostala je utjecaj mnogim današnjim dizajnerima i animatorima.